REPARATIE AANVRAAG

Om een reparatie in behandeling te kunnen nemen vragen wij u onderstaande gegevens in te vullen. Heeft u geen klantcode neemt u dan contact op met de leverancier waar u de pomp gekocht heeft.
Na het invullen van de gegevens ontvangt u binnen 2 werkdagen een email met uw reparatienummer. Gelieve dit reparatienummer te vermelden op de zending. Zonder reparatienummer kan de pomp niet in behandeling genomen worden.

 

*

Uw klantcode kunt u vinden op iedere factuur van DAB, heeft u de pomp niet rechtstreeks bij DAB aangekocht? Neem dan contact op met uw groothandel.


Adres / Address

*

Type pomp en artikelcode. Staat uw pomp niet tussen de suggesties? Geen probleem, wij controleren iedere opdracht en vullen deze aan waar nodig.

*
*

Klik hier om te zien hoe u de productiedatum kunt aflezen, u kunt ook een afbeelding van het typeplaatje uploaden. hiermee vervalt het verplicht invullen van de productie datum.

*
*
*
*
Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen