GARANTIE / REPARATIE AANVRAAG

Om een reparatie in behandeling te kunnen nemen vragen wij u onderstaande gegevens in te vullen.

Heeft u geen klantcode neemt u dan contact op met de leverancier waar u de pomp gekocht heeft.

Na het invullen van de gegevens ontvangt u binnen 2 werkdagen een email met uw reparatienummer. Gelieve dit reparatienummer te vermelden op de zending. Zonder reparatienummer kan de pomp niet in behandeling genomen worden.

Indien een product ter reparatie aan DAB wordt aangeboden wordt een bedrag van € 35 berekend voor demontage en inspectiekosten, dit bedrag komt te vervallen indien tot reparatie wordt overgegaan. Reparaties waarvan de kosten maximaal € 100 (exclusief BTW) bedragen, zullen automatisch door onze monteurs worden uitgevoerd. Bij garantie vervallen uiteraard bovengenoemde kosten. De garantiebepaling wordt uitsluitend gedaan door onze servicemonteurs.

 

*

Uw klantcode kunt u vinden op iedere factuur van DAB, heeft u de pomp niet rechtstreeks bij DAB aangekocht? Neem dan contact op met uw groothandel.


Adres

*

Type pomp en artikelcode. Staat uw pomp niet tussen de suggesties? Geen probleem, wij controleren iedere opdracht en vullen deze aan waar nodig.

*
*

Klik hier om te zien hoe u de productiedatum kunt aflezen, u kunt ook een afbeelding van het typeplaatje uploaden. hiermee vervalt het verplicht invullen van de productie datum.

*
Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen